18 ago 2007

pedraforca




el dimarts vem anar al pedraforca a un refigi que es diu el roget si esta molt be els guardes j. camprubi i montse son molt simpatics. El dimecres vem anar a la cara nort a fer el gran diedre (v+) on a la aproximacio ens vem trobar el Jose Mª "Sevillita"(sevilla) i la Maria (Alicante), que vem pujar la via junts, bonica via. El divendres vem anar a fer esportiva a malanyeu i avui dissabte hem anat a la cara sud amb intencio de fer el cami del tro (6a) pero no l'hem trobat i em fet un tros d'na altra via i ens hem baixat, sort que no hem seguit amun perque a dal a la via ens esperava una placa de 6c+... bufff!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicitats esteu molt forts, el Xavi ja m´ho ha explicat. La via del gran diedre es una maravilla sobretot si començas fent la Cerda-Verges i empalmas. Que tal las cabras tranquilas o tiraban rocs?. Jo he estat a la Palma i vaig recorrer la Caldera de Taburiente per dalt, despres el Pau i jo vam anar al Cilindre Marbore i vam pujar per la normal. Una abraçada Juli.

Anónimo dijo...

nosaltres no vem començar per la cerdà-verges vem començar per la entrada original del gran diedre que no la fa ningu les cabres en vem veure tres a la tartera pero quan feiem la via no ens van tirar cap pedra que ja va anar be avera quan ens veiem . Salut

XAVI dijo...

Felicitats per la via!!

Això és escalar!!

Jo acabo de tornar d'unes petites vacances per la Vall Ferrera i no havia vist que no heu parat!

Salut